Toyota runder 7 millioner solgte hybridbiler
Der er sket en del siden Prius ramte markedet, helt tilbage i 1997
Når Kræftens Bekæmpelse og TV 2 sætter fokus på kræft med kampagnen Knæk Cancer i ugen efter efterårsferien, bidrager Toyota Danmark til indsamlingen med to nye Toyota AYGO biler, som man har mulighed for at vinde ved at støtte det gode formål med bare 100 kr.
Kræft er en alvorlig sygdom, og ethvert fremskridt i forskningen for at komme den frygtede sygdom til livs er prisværdigt. Derfor bidrager Toyota Danmark med to nye Toyota AYGO biler, når Kræftens Bekæmpelse og TV 2 i ugen efter efterårsferien sætter fokus på kræft gennem kampagnen Knæk Cancer og bl.a. samler ind i den gode sags tjeneste.
De to præmiebiler fra Toyota er begge af modellen AYGO x-press, der rummer lækkert udstyr som bl.a. aircondition, 15" alufælge og multimediesystemet x-touch med en 7” touch skærm og integreret bakkamera samt læderrat for at nævne bare lidt. Herudover kan man som vinder af en af bilerne se frem til meget lave driftsomkostninger, da AYGO kører over 26 km per liter benzin.
Se hvordan du deltager på Knækcancer.tv2.dk
Synes godt om motorsektionen.dk | Del artiklen | |
Classiko giver nyt liv til gamle biler
Læs mere »